ALGEMEEN
De voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie.
VERHINDERING
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur
voorafgaande aan de afspraak melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet
tijdig nakomt, zal het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt
in rekening worden gebracht.
BETALING
Alle prijzen van behandelingen en producten hangen zichtbaar in de praktijk. De gemelde
prijzen zijn inclusief btw. Prijswijzigingen zullen 30 dagen voor de ingangsdatum duidelijk
zichtbaar in de praktijk kenbaar worden gemaakt. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig
in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop
van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen.
UW GEGEVENS & WEBSITE COOKIES
Uw persoonsgegevens worden digitaal opgeslagen in ons klantenbestand. Deze worden enkel gebruikt
om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Uw gegevens worden in geen enkel geval gedeeld met
derden. U kunt ons te allen tijde verzoeken om uw gegevens te verwijderen uit ons bestand. Naast
de persoonsgegevens wordt er op de website gebruik gemaakt van zogenaamde cookies. Deze zijn voor
statistische doeleinden en verzamelen informatie die niet tot een persoon te herleiden is.
AANSPRAKELIJKHEID
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan door onjuist/of onvolledig
verstrekte informatie, m.b.t. lichamelijke aandoeningen, medicijn gebruik, werkzaamheden of
vrijetijdsbesteding. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van
persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk.
KLACHTEN
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig
mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking gemeld worden. Indien een klacht gegrond is,
zal de behandeling opnieuw verricht worden zoals overeengekomen. Indien wij niet tot overeenstemming
kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de geschillencommissie bij Provoet.
GEDRAG
De cliënt behoort zich in de praktijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de
cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, hebben wij het recht
de cliënt de toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van redenen.